Klacht Bol.com: Cadeaukaart bol.com verlopen

Klachtnummer
# 186995
Gebruiker
Koen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij gebruik van een cadeaukaart van bol.com blijkt deze te zijn verlopen terwijl er geen geldigheidsduur opstaat.

De oplossing

Graag zou ik willen dat de kaart geactiveerd wordt of restitutie van het bedrag of een nieuwe kadokaart.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Koen,

    Jouw bericht is gelezen. Helaas kunnen we je gegevens zo niet vinden, maar als je een e-mail wil sturen naar klantenservice@bol.com met een verwijzing naar deze review komen we zo spoedig mogelijk bij je terug.

    Groet,
    Didi van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen