Klacht Bol.com: cadeaukaart is geblokkeerd

Klachtnummer
# 346877
Gebruiker
Manon Franke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor kerst heb ik een tintel bon gekregen en heb hiervan een bol.com kaart gekocht ter waarde van 25 euro. Nu blijkt dus dat de pas geblokkeerd is terwijl ik het nu pas wil gebruiken. ik zou graag willen weten hoe dit zit ??

mvg Manon F

De oplossing

Nieuwe bol .com kaart opsturen

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Als je het kaartnummer stuurt naar klantenservice@bol.com, wordt er naar de kaart gekeken en contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen