Opgelost door Bol.com: Cadeaukaart is verlopen, echter kan ik niet achterhalen tot wanneer ik deze kaart had kunnen gebruiken.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 189881
Gebruiker
H. Schröder
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik krijg een cadeaukaart van Bol.com cadeau. op de kaart is niet te lezen tot wanneer ik hier gebruik van kan maken. de kaart is nu verlopen.

De oplossing

kaart heeft geldwaarde waarom zit hier een geldigheidsduur op?
en hoe had ik dit als klant kunnen achterhalen?
graag een nieuwe cadeaukaart van Bol.com tegen zelfde waarde als mijn verlopen kaart.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevr. H. Schroder,

    Fijn dat je dit aangeeft. Ik neem vandaag nog contact met je op, uiteraard met een gepaste oplossing.

    Groet, Imro van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevr. H. Schroder,

    Wij hebben contact gehad via de e-mail en zijn tot een oplossing gekomen.

    Groet, Imro van bol.com
  3. Auteur
    H. Schröder
    Datum
    samen goed uitgekomen met Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Schröder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen