Klacht Bol.com: Cadeaukaart is verlopen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 377300
Gebruiker
P. van der Voordt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Cadeaukaart blijkt na checkken niet meer geldig te zijn. Geldigheid staat niet op de kaart. Is de waarde van €25 nog op een of andere manier te verzilveren?

De oplossing

Het mogelijk maken om de waarde van de kaart te verzilveren.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste P. van der Voordt,

    Dank voor uw melding.

    Vanaf aankoopdatum is de cadeaukaart drie jaar geldig. Dit staat vermeld op de achterzijde van het karton waar de cadeaukaart op is geplakt. Ook staat er op de cadeaukaart een verwijzing naar de voorwaarden. Bij de voorwaarden heb je een saldochecker en een geldigheidschecker. Hier kun je de geldigheid controleren van de cadeaukaart die je ontvangen hebt.
    Graag had ik de cadeaubon nu meteen voor je vervangen voor een nieuwe, maar dit kan ik helaas niet in orde brengen. Wanneer ik namelijk één uitzondering maak, is dit niet eerlijk tegenover onze andere klanten die ditzelfde ervaren.
    Mijn excuses voor het ongemak. Desondanks wens ik je graag een prettige dag toe.

    Groet
    Tony van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. van der Voordt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Cadeaukaart wordt niet vervangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen