Opgelost door Bol.com: Cadeaukaart kan niet ingewisseld worden
Details
De klacht
Een bol.com cadeaukaart ontvangen maar bij het afrekenen van een bestelling kan deze kaart niet ingewisseld worden omdat hij aan een andere account gekoppeld is. De ervaring met de klantenservice verdient ook geen punten. De medewerker van bol.com zette mij in de wacht omdat hij het even uit moest uitzoeken. Na 3 kwartier heb ik de chat maar afgesloten omdat hij alleen maar reageerde met; even geduld alstublieft. Ik ben een nieuwe chat gestart met een andere medewerker. Deze vertelde dat ik zelf maar op zoek moet gaan naar degene waarvan ik de kaart gekregen heb om vervolgens die persoon mijn bestelling te laten doen. Dit is echt té gek voor woorden. Ik heb een cadeaukaart van 30 euro die ik niet zelf kan inwisselen!!!De oplossing
Ik wil dat dit bedrag van de bol.com cadeaukaart overgezet wordt op mijn account.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.