Opgelost door Bol.com: Cadeaukaart kan niet ingewisseld worden

Ariane

Een bol.com cadeaukaart ontvangen maar bij het afrekenen van een bestelling kan deze kaart niet ingewisseld worden omdat hij aan een andere account gekoppeld is. De ervaring met de klantenservice verdient ook geen punten. De medewerker van bol.com zette mij in de wacht omdat hij het even uit moest uitzoeken. Na 3 kwartier heb ik de chat maar afgesloten omdat hij alleen maar reageerde met; even geduld alstublieft. Ik ben een nieuwe chat gestart met een andere medewerker. Deze vertelde dat ik zelf maar op zoek moet gaan naar degene waarvan ik de kaart gekregen heb om vervolgens die persoon mijn bestelling te laten doen. Dit is echt té gek voor woorden. Ik heb een cadeaukaart van 30 euro die ik niet zelf kan inwisselen!!!

Ik wil dat dit bedrag van de bol.com cadeaukaart overgezet wordt op mijn account.

Bol.com
    Beste klant,

Dit bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Jolanda van bol.com
    Ariane
    Inmiddels heb ik een reactie gekregen van bol.com op mijn klacht. En ik wil hierbij mijn complimenten maken over de manier waarop bol.com mijn klacht heeft afgehandeld!!

Ariane
Ik heb een tegoed op mijn account gekregen. Dus de klacht is prima opgelost!

Ook een klacht indienen over Bol.com?