Opgelost door Bol.com: Cadeaukaart niet geactiveerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 85492
Gebruiker
Ron
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Laatst heb ik een cadeaukaart gekregen die bij het invullen aangeeft dat deze geen krediet bedraagt. Hierover heb ik met de klantenservice gebeld en zij vertellen me dat ik contact op moet nemen met de verstrekker, omdat deze de cadeaukaart niet geactiveerd heeft. Echter kan ik de verstrekker niet meer achterhalen omdat ik meerdere cadeaus en cadeaukaarten heb gekregen en er niet opstaat van wie ze komen.
De klantenservice vertelde me dat ze me niet verder konden helpen en deze kaart niet kunnen activeren.

De oplossing

Een activatie van de cadeaukaart of een vergoeding van de waarde van de cadeaukaart.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer,Ik heb uw klacht in behandeling genomen en neem zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet,
    Priscilla
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer,Ik heb u een e-mail gestuurd maar hier helaas nog geen reactie op mogen ontvangen. Ik wil u graag van dienst zijn, dus mocht u nog met ons in contact willen komen kunt u reageren op de gestuurde e-mail.Met vriendelijke groet,
    Marieke
  3. Auteur
    Ron
    Datum
    Bol.com heeft deze klacht goed afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ron
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?