Klacht Bol.com: Cadeaukaart niet in kunnen leveren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 407824
Gebruiker
C
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling geplaatst.
Betaling tegoed Cadeaucard gedeelte eraf gehaald.
Wilde nog extra cadeau kaart toevoegen, Springt meteen op betaling achteraf.
Ik kon niet meer terug.
Heb meteen mail gestuurd van wat en hoe(wil met cadeaukaart betalen).
Vandaag pas tel terug gekregen
samen gekeken. Had nog €50 erop staan en Nog x €50 toegevoegd. Nog konden we restant bedrag niet betalen
30 min verder........conclusie kan niet meer betalen met cadeaukaart.



De oplossing

Dat ik als nog met mijn cadeaukaart kan betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste C,

    Wij hebben je bericht gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C
Datum
Uiteindelijke oplossing
IDeal betalen. Terwijl er nog €50 tegoed op staat. Als ik iets nieuws koop kan de factuur die openstaat toch gekoppeld worden. Vindt het heel vreemd dat jullie geen oplossing hebben voor onze ongenoegen. Mvg
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?