Opgelost door Bol.com: cadeaukaart niet meer geldig

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125483
Gebruiker
bas
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op een verjaardag een paar jaar gelden hebben we een cadeaukaart van Bol.com gekregen die we vanavond wouden vergelden. Tot mijn verbazing bleek deze niet te werken omdat de cadeaukaart niet meer geldig is. Toen las ik op de kaart dat de cadeaukaart slechts drie jaar geldig is.
Persoonlijk vind ik dit niet kunnen en ik zou willen betwisten, ookal staat het in u bijzondere voorwaarden, of dit juridisch mag. Een biljet van 20 euro is ook geen drie jaar geldig. Tevens staat er geen datum op dat de kaart verlopen is. Zelfs de oude Guldens kun je bij de Nederlandse Bank nog inwisselen voor Euro's. Bij het e-mailen van mijn klacht kreeg ik een onbevredigende, standaard e-mail terug.

De oplossing

heractiveren cadeaukaart of mij het geld wat erop staat over te maken.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Bas, ik begrijp dat je dit vervelend vindt. Ik heb je gegevens in ons systeem gevonden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle webcare bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hallo Bas, je hebt zojuist een e-mail ontvangen met een hopelijk voor jou passende oplossing. Ik wens je een fijne dag toe. Groet, Kirsten webcare bol.com
  3. Auteur
    bas
    Datum
    helaas kost het enige inspanning maar uiteindelijk is de oplossing bevredigend

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen