Opgelost door Bol.com: cadeaukaart niet meer geldig

bas

Op een verjaardag een paar jaar gelden hebben we een cadeaukaart van Bol.com gekregen die we vanavond wouden vergelden. Tot mijn verbazing bleek deze niet te werken omdat de cadeaukaart niet meer geldig is. Toen las ik op de kaart dat de cadeaukaart slechts drie jaar geldig is.
Persoonlijk vind ik dit niet kunnen en ik zou willen betwisten, ookal staat het in u bijzondere voorwaarden, of dit juridisch mag. Een biljet van 20 euro is ook geen drie jaar geldig. Tevens staat er geen datum op dat de kaart verlopen is. Zelfs de oude Guldens kun je bij de Nederlandse Bank nog inwisselen voor Euro's. Bij het e-mailen van mijn klacht kreeg ik een onbevredigende, standaard e-mail terug.

heractiveren cadeaukaart of mij het geld wat erop staat over te maken.

Bol.com
    Hoi Bas, ik begrijp dat je dit vervelend vindt. Ik heb je gegevens in ons systeem gevonden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle webcare bol.com
    Bol.com
    Hallo Bas, je hebt zojuist een e-mail ontvangen met een hopelijk voor jou passende oplossing. Ik wens je een fijne dag toe. Groet, Kirsten webcare bol.com
    bas
    helaas kost het enige inspanning maar uiteindelijk is de oplossing bevredigend

bas

Ook een klacht indienen over Bol.com?