Klacht Bol.com: Cadeaukaart niets meer waard

Vorig jaar moest je airmiles verplicht inwisselen. Ik heb toen, omdat ik al meerdere cadeaubonnen (totaal zo'n EUR 350,-) bij Bol.com heb staan, een bol.com cadeaubon gekocht die ik tot 2021 kon inwisselen. In mijn ogen heb ik dus een product gekocht met mijn airmiles, wat vanaf dat moment van mij is en waarover ik beslis, ter waarde van een geldbedrag wat genoemd staat in mijn account.Vervolgens heb ik een bestelling gedaan en die is betaald/ verrekend (zonder mij te vragen) van/met de cadeaukaart die ik met airmiles had gekocht. De andere bonnen staan er dus gewoon nog. Het artikel werkte niet, dus ik heb het geretourneerd. Het retour werd per mail goedgekeurd, maar ik zag in mijn account dat er geen cadeaubon werd opgewaardeerd. De restwaarde van de cadeaubon, waar het van af was gehaald bleef 0. Toen ben ik gaan bellen. Er werd aangegeven dat er punten (geen idee hoeveel of wat) terug waren gestort op mijn airmiles pas (waar ik sinds ik ze moest opmaken niets meer mee doe). Ik moest het daar maar verder uitzoeken. Ik heb bij meerdere collega's aangegeven dat ik het hiermee niet eens ben, maar niemand doet hier iets aan. Ik begrijp dat ze geen nieuwe punten inwisselen van airmiles voor cadeaukaarten. Echter ik had al een bon en heb nu totaal geen idee of het aantal punten wel klopt, kan ik zelf gaan uitzoeken- als dat al lukt - en ik heb nu een bon van zo'n EUR100,- minder om bij bol.com te besteden. Het wordt mi ook erg gemakkelijk afgedaan door de klantenservice. 'Doe het er maar mee, ik kan je niet helpen' en dan wordt zelfs de telefoon er opgegooid als je twee keer zegt dat je daarmee niet akkoord gaat. Bizar! Ik heb nog nooit iets op internet geplaatst maar hier is de klant zeker geen koning!

Het geld dat van mijn cadeaubon is afgeschreven moet daar gewoon weer bijgeschreven worden. Niks punten, die had ik al ingeleverd.

Bol.com
    Beste klant,

Dankjewel voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Bol.com
    Beste klant,

Zojuist heb ik je voicemail ingesproken en je een e-mail gestuurd met meer informatie. Bij deze sluit ik je bericht.

Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?