Klacht Bol.com: Cadeaukaart ontvangen

Peter60

Ik heb een cadeaukaart van Bol gekregen van een bedrijf en ik dacht ga eens wat bestellen. Blijkt dat de kaart niet geactiveerd is en dat schijnt te moeten. Ik heb toe bol gebeld en die kunnen gewoon niets voor je doen terwijl er toch er Bol.com op de kaart staat. Echt een klantonvriendelijk systeem waar je niet blij van wordt nadat je een cadeaubon hebt ontvangen. Nu kan ik als ontvanger van het cadeau de schenker gaan benaderen en melden dat er niets op de kaart staat (wat heel wantrouwig overkomt, lijkt mij) en dan maar hopen dat het goed komt.
Voor mij op deze manier geen bol.com meer.

Dat bol de klacht oplost en niet afschuift naar mij. Hun naam staat groot op de kaart. Systeem deugt niet

Peter60
dat ik het zelf moet oplossen door contact op te nemen met de gever. Met geluk heb ik de gever van een groot bedrijf gevonden en kon hij mij verder helpen. Dit had ook gewoon via Bol.com kunnen gaan als men daar oplossingsgericht zou werken en niet afschuiven. Een dikke onvoldoende voor Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?