Opgelost door Bol.com: Cadeaukaart verlopen, kaart heeft geen datum

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141269
Gebruiker
RBloem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Helaas is mijn cadeaukaart verlopen. Daar kwam ik achter toen ik het wilde gebruiken. Op de kaart staat geen datum, ouder dan 5 jaar is het zeker niet. Ik heb gemaild en kreeg als antwoord terug dat de kaart een aantal weken verlopen is en dat hier niks aan te doen is.
Ik zie meerdere meldingen op dit forum met exact hetzelfde probleem. Omdat ik hier een rare bijsmaak aan over houd, toch een melding op dit forum.

De oplossing

Ik snap dat een cadeaukaart een keer ophoud. Gezien de meerdere meldingen deze maand op dit forum omtrent onduidelijkheid rondom de cadeaukaart zie ik echter ruimte voor verbetering bij Bol.com en zou het sieren op dit sportief op te pakken.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer Bloemberg,

    We hebben uw verzoek in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.

    Met vriendelijke groet,
    Floor van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Rene,

    We hebben elkaar zojuist gepsroken en zijn tot een oplossing gekomen.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda
  3. Auteur
    RBloem
    Datum
    Bedankt voor de nette oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RBloem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen