Klacht Bol.com: Cadeaukaart verlopen na 3 jaar, wettelijke termijn is 5 jaar. Geen tegemoetkoming van bol.com

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 419992
Gebruiker
teleurgesteld#10
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het sparen van een aantal jaren wilde ik een cadeau voor mijzelf aanschaffen en vulde de codes van de cadeaukaarten in. Helaas blijkt er 1 vorige maand verlopen te zijn.
Contact gezocht met Bol.com maar die houden hun poot stijf en geven aan dat de kaart 3 jaar geldig is geweest en nu helaas niet meer. Ik heb deze kaart gekregen, zonder de kassabon. De vervaldatum was 23-12-2019. Vandaag 27-1-2020. Geen coulance, er wordt alleen een melding gemaakt dat hierover een melding is binnengekomen en er wordt gekeken of er nog meer meldingen komen, zodat in de toekomst hiervoor een oplossing komt. Daar heb ik dus helemaal niets aan! Me suf gespaard en dan dit. En kaart hoort wettelijk gezien dus 5 jaar geldig te zijn. Wat nu te doen?

De oplossing

Graag het te besteden bedrag weer op de kaart zetten, zodat ik dat kan besteden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
teleurgesteld#10
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden. Er wordt alleen aangegeven dat ze geen nieuwe kaart kunnen afgeven. De verstreken termijn is 1 maand. Een beetje coulance is wel op zijn plaats. Er zijn nog altijd mensen die lang moeten sparen voor ze een grotere uitgave kunnen doen. Ik ben daar 1 van! Zeer klantonvriendelijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen