Opgelost door Bol.com: Cadeaukaart verlopen terwijl er geen datum op stond

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 279048
Gebruiker
H.F. Dekkers
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een kado kaart en toen ik die wilde gebruiken gaf het systeem aan dat deze is verlopen. Er staat geen datum op de kaart dus dat kon ik niet weten.
Volgens klantenservice staat er nog 12 euro op.

De oplossing

Ik wil alsnog twaalf euro kunnen besteden.

3 reacties

  1. Auteur
    H.F. Dekkers
    Datum
    Kom op bol. Com reageer
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste H.F. Dekkers

    Je bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Kiki van bol.com
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Herman,

    Onlangs heeft mijn collega Kiki contact met je gehad en u voorzien van een nieuwe cadeaukaart. Na aanleiding van het contact met mijn collega sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Milly van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.F. Dekkers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bol.com heeft een nieuwe tegoedbon aangeboden. Prima service!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen