Klacht Bol.com: Cadeaukaart verlopen zonder daadwerkelijk verlopen te zijn.

Klachtnummer
# 304994
Gebruiker
SemVDalen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zoals zogeheten RichardK al heeft gereageerd over de vervaldatum van een cadeaubon die niet duidelijk staat aangegeven, heb ik mijn cadeaubon in December 2017 gekregen, nieuw uit de winkel. Echter geeft Bol.com aan dat de kaart is vervallen en dus duidelijk maakt dat ik dag kan zeggen tegen mijn 10€ die ik met alle recht nog zou kunnen omwisselen.

De oplossing

Ik zou graag een e-mail willen ontvangen van bol.com met eventuele oplossingen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste SemVDalen,

    Wat jammer dat uw cadeaubon al verlopen was, ik kan me voorstellen dat dat geen leuke verassing was. Ik heb uw gegevens gevonden en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Nog een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Isaac
    bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen