Opgelost door Bol.com: Cadeaukaart word opgewaardeerd i.p.v geld terug wat via iDEAL is betaald.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 402991
Gebruiker
Lyan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst van €87,96 waarvan ik €75 heb betaald met cadeau kaart. De bestelling bevatte 6 producten, 1 hiervan hebben we retour gedaan. Het spel wat we terug hebben gestuurd kostte €15,95. Nu kregen we een mail dat onze cadeau kaart opgewaardeerd word, dit willen we niet en hebben contact gehad met bol.com ze gaven aan dat wanneer je met een cadeau kaart besteld je je eerst dit bedrag weer terug krijgt. We vind dit erg raar en gaven aan waarom ze de overige €12,96 die we via iDEAL hebben betaald niet gewoon terug kunnen storten. Ze gaven aan dat ze nou eenmaal deze regels hanteren... maar als ik alles retour zou doen dan kreeg ik wel mijn €12,96 terug op de rekening, erg omslachtig en klantonvriendelijk!

De oplossing

Ik wil graag onze €12,96 terug gestort hebben.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Lyan,

    Wij hebben je bericht gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Lyan,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lyan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld word terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?