Opgelost door Bol.com: Cadeaukaart wordt niet geaccepteerd terwijl ttartdatum en verloopdatum ontbreken

help#bol.com

Een Cadeaukaart bleek verlopen te zijn tot mijn verrassing. omdat er geen startdatum of einddatum op staat ben ik van mening dat ik recht heb op 5 jaar gebruik. Het betreft een kaart met een waarde van €50,-.

De wijze waarop via chat en telefoon geen enkele verantwoordelijkheid wordt geaccepteerd door Bol.com vind ik stuitend.

Ik zou heractivatie van de kaart zeer op prijs stellen.

heractiveren kaart
Bol.com begrijpt het. Omdat ze begrip hebben voor het feit dat de kaart slechts 1 maand verlopen is en ik aantoonbaar een vergissing heb begaan (mijn fout !) om niet de oudste kaart eerst te gebruiken, is de cadeaukaart gecompenseerd. Hartelijk dank Bol.com !

Bol.com
    Beste Help#bol.com,

Vanaf aankoopdatum is de cadeaukaart drie jaar geldig. Dit staat vermeld op de achterzijde van het karton waar de cadeaukaart op is geplakt. Ook staat er op de cadeaukaart een verwijzing naar de voorwaarden. Bij de voorwaarden heb je een saldochecker en een geldigheidschecker. Ik had je graag willen helpen, maar ik dat helaas niet doen.

Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?