Opgelost door Bol.com: Communiceren en leveren zijn een probleem bij Bol.com

angry Opgelost
van Spa

Is het niet een beetje schandalig dat als ik op 29-08 jl het boek "Organisatiestructuren" bestel, op 05-09 een e-mail krijg dat het boek op woensdag 06-09 bezorgd wordt en er op vrijdag 08-09 nog niet is?
Bij het track- & Tracenummer staat dat de "Zending wordt verwacht maar nog niet in het serviceproces zit".

Op 08-09 e-mail gestuurd waar je binnen 48 uur antwoord op krijgt: "Je ontvangt van ons binnen 48 uur een reactie."

Op 11-09 nog steeds geen antwoord, laat staan het bestelde boek!

Op site staat dat het boek verzonden is, Track& Trace zegt nog van niet!?!?!

Directe levering met spoed!

Bol.com
    Beste klant,

Dit bericht is gelezen en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Milly van bol.com
    van Spa
    Vanavond stond de verkoopster aan de deur met het boek. Toen zij het boek wilde versturen zag ze op de adressticker dat het in dezelfde stad was en heeft voor het weekend een e-mail gestuurd via Bol.com of ze het boek kon brengen. Deze is bij mij nooit aangekomen (ik ontvang op drie apparaten, kan maar op 1 wissen en ook niet in de spam). Omdat de verkoopster er van uit ging dat de e-mail misschien in het weekend niet gelezen werd bracht ze het nu op een doordeweekse avond.

Kortom het boek is nu in ons bezit.

Maar COMMUNICEREN is een vak dat Bol.com zich nog zeker moet aanmeten. Tip: kijk eens in eigen winkel voor onderhavige lectuur om kennis op te doen.

Nog een tip (zonder servicekosten): check al je systemen dagelijks als eindgebruiker op falen!

van Spa
Bol.com heeft geen oplossing aangedragen maar die bied ik aan: Bol.com moet leren Communiceren en eigen systemen als eindgebruiker dagelijks testen

Ook een klacht indienen over Bol.com?