Opgelost door Bol.com: Computer meerdere malen defect

D. van Rees

We kochten in oktober 2014 een HP Pavilion TouchSmart 15-n212ed - Laptop Touch. In april 2015 was het apparaat kapot, deed niets meer. Reparatie kostte 3 weken. Bij de reparatie is het moederboard vervangen. Nu is de computer wederom defect, precies hetzelfde hij doet niets meer. Vervelend want hij wordt zakelijk gebruikt en kan niet gemist worden. Binnen een jaar na aankoop is het apparaat nu tweemaal defect, wij willen hem niet meer ter reparatie aanbieden maar een vervangend exemplaar. Dit was ons voorstel richting Bol.com. Zij willen echter dat we het apparaat wederom voor reparatie aanmelden, maar we kunnen hem niet opnieuw 3 weken missen en vinden de kwaliteit zodanig slecht dat we menen recht te hebben op een ander exemplaar.

Zie boven. Alternatief: Bol.com komt aan huis, met een leenlaptop gedurende de reparatieperiode met Office 365 en ESET als antivirusprogramma erop geïnstalleerd. De gerepareerde laptop wordt weer aan huis bezorgd en de leenlaptop weer ingeleverd. We kunnen en willen de laptop niet opnieuw 3 weken missen.

Bol.com
    Beste Meneer/Mevrouw, ik kan me heel goed voorstellen dat het vervelend is dat de laptop weer defect is. Ik heb je gegevens in ons systeem gevonden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle webcare bol.com
    Bol.com
    Beste meneer van Rees,

Hartelijk dank voor het prettige gesprek en ik ben blij dat we het samen hebben kunnen oplossen.

Groeten,
    Marieke van bol.com
    D. van Rees
    Bol boodt een vervangende computer aan in de vorm van een cadeaubon. Prima oplossing, zand erover.

D. van Rees

Ook een klacht indienen over Bol.com?