Opgelost door Bol.com: Condensdroger afvoerslang is geplet door de bezorgdienst

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 345241
Gebruiker
J.R. vd Plas
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vrijdag 11 januari is er door de bozorgdiens van bol.com een condensdroger fout geplaatst waardoor condensslang geknikt is uit de droger is geschoten.

Na meerderetelefoontjes lukt het maar niet om dit probleem op te lossen. De bezorgdienst wil niet langs komen, dus maar om een nieuwe slang gevraagd.

Die is nu eindelijk na een week bezorgd maar het is de verkeerde slang?

Personeel is aardig aan de telefoon maar niet daadkrachtig.
Kan er nu eindelijk iemand mij MET SPOED helpen!
Zit al 8 dagen zonder droger en wordt nu echt een klucht.


De oplossing

Per direct via Bosch de juiste slang sturen
WTU87650NL/05 TYPE WDT69
Ik heb de dikkere slang nodig zie foto

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor je bericht. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    J.R. vd Plas
    Datum
    Tweede slangen gekregen maar nog niet de juiste.
    Ik heb nu maar zelf naar Bosch gebeld en hoop nu wel de juiste te krijgen.
    Ben nu al 16 dagen na de bestelling en nog aan het tobben
    Pffffffffff
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen door mijn collega.

    Echt enorm balen dat je nog steeds geen gebruik kunt maken van de droger.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.R. vd Plas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Via bol.com 2x een slangekregen maar de verkeerde. Zelf via Bosch gratis de juiste slang gehad. Voor telefoontjes van bol.com een kortingsbon gekreken
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen