Opgelost door Bol.com: contact met klantenservice bol.com

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 433954
Gebruiker
S. Water
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product besteld, betaald een mail bevestiging voor levering ontvangen. Vervolgens een mail met bestelling geannuleerd omdat de prijs onjuist was.

De oplossing

Een soort gelijk product leveren of een kadobon ter hoogte van het verschil in prijs die ik betaald heb en de aangepaste prijs.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S. Water
Datum
Uiteindelijke oplossing
Verschil in prijs in de vorm van een cadeaubon
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen