Klacht Bol.com: Creditcard reservering 14 dagen vasthouden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 145870
Gebruiker
Frank
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb bestelling gedaan bij Bol.com en betaald met creditcard. Bol.com heeft reservering gemaakt op de creditcard en bestelling bevestigd. Bol.com heeft de bestelling geannuleerd. De creditcard reservering is niet verwijderd. Na 5 emails en 14 dagen wachten is de reservering eindelijk verwijderd. Zeer langzame behandeling en onkundige klantenservice.

De oplossing

De bank stuurt je naar Bol.com, Bol.com doet niets en uiteindelijk moet je 14 dagen wachten. Bol.com zou geen reserveringen mogen maken op een creditcard voordat de bestelling is verstuurd.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Frank, dat klinkt niet zo best. Ik heb je gegevens in ons systeem gevonden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer De Lint,

    Ik verwijs u graag naar mijn e-mail die ik zojuist naar u heb gestuurd.
    Een fijne jaarwisseling toegewenst.

    Vriendelijke groet,
    Floor van bol.com
  3. Auteur
    Frank
    Datum
    Een slecht excuus dat de creditcardreservering niet verwijderd kon worden door de kerstdagen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frank
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen