Klacht Bol.com: Dagdeal na 4 dagen door bol.com geannuleerd wegens zogenaamd een storing

Hennie

Voor de tweede keer problemen met de levering van een dagdeal. Op 2 October besteld. Vrijdag 5 oktober, een dag voor de bezorging, door bol.com geannuleerd wegens, zogenaamd, een technische storing. Ik kan het product opnieuw bestellen..maar wel bijna met 20 euro in prijs verhoogd!!! De andere 3 items uit de bestelling hadden kennelijk geen storingsverschijnselen gevoeligheid en worden zoals toegezegd wel 6 oktober geleverd. Frustratie en extra boosheid toen degene met wie ik hier over chatte ,na overleg met Billy, afgebroken werd en na opnieuw Billy alles verteld te hebben, de volgende chatmedewerker geen oplossing zag. De telefonische toezegging daarna , mij te compenseren, met hoge uitzondering ! door mij 20 euro bol.com tegoed te geven heb ik niet geaccepteerd. Het apparaat is nu alleen bij een bol.com partner te bestellen. Dan is het tegoed niet te gebruiken en dwingt bol.com je nog iets bij hen te bestellen.

Leveren per omgaande tegen de dagdeal prijs.

Bol.com
    Beste klant,

Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat er al contact is geweest met mijn collega van de klantenservice. De cadeaubon die u is aangeboden werkt wel op bestellingen ook afkomstig van onze partners. Mijn collega heeft u hierover een mail gestuurd en alsnog de cadeaubon aan uw account toegevoegd. U kunt de bon dus gewoon gebruiken. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd reageren op zijn mail van 7 oktober 2018.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?