Klacht Bol.com: Dagdeal na 4 dagen door bol.com geannuleerd wegens zogenaamd een storing
Details
De klacht
Voor de tweede keer problemen met de levering van een dagdeal. Op 2 October besteld. Vrijdag 5 oktober, een dag voor de bezorging, door bol.com geannuleerd wegens, zogenaamd, een technische storing. Ik kan het product opnieuw bestellen..maar wel bijna met 20 euro in prijs verhoogd!!! De andere 3 items uit de bestelling hadden kennelijk geen storingsverschijnselen gevoeligheid en worden zoals toegezegd wel 6 oktober geleverd. Frustratie en extra boosheid toen degene met wie ik hier over chatte ,na overleg met Billy, afgebroken werd en na opnieuw Billy alles verteld te hebben, de volgende chatmedewerker geen oplossing zag. De telefonische toezegging daarna , mij te compenseren, met hoge uitzondering ! door mij 20 euro bol.com tegoed te geven heb ik niet geaccepteerd. Het apparaat is nu alleen bij een bol.com partner te bestellen. Dan is het tegoed niet te gebruiken en dwingt bol.com je nog iets bij hen te bestellen.De oplossing
Leveren per omgaande tegen de dagdeal prijs.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.