Opgelost door Bol.com: Dagdeals bol.com misleidend

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 567476
Gebruiker
Thijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Inmiddels 4 jaar na een soortgelijke klacht over de dagdeals van bol.com. 23-11-2021 had ik 4 gezelschapsspellen in mijn winkelmandje tegen dagdeal prijzen, maar bij afrekenen omstreeks 21.30u waren prijzen opeens verhoogd. Sommige andere dagdeals waren wel nog actief, maar blijkbaar past bol.com prijzen aan rond het spitsuur. Erg teleurstellend en onacceptabel, ten eerste omdat het een dagdeal is en ten tweede omdat alles al in het winkelmandje zat en ik de rest van de artikelen aan het verzamelen was. Ik verwacht geen reserveringen in het winkelmandje, maar na de prijsverhoging waren artikelen via dezelfde partner nog altijd verkrijgbaar. Na online contact met de klantenservice werd naar de verkopende partner verwezen, maar ik doe volgens mij zaken met bol.com en niet met een van hun partners.

De oplossing

Artikelen bestellen tegen de dagdeal prijzen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thijs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Snel en keurig opgelost d.m.v. een cadeaubon ter waarde van het prijsverschil, zodat de spellen alsnog voor de aanbiedingsprijs besteld kunnen worden. Alleen jammer dat hiervoor het klachtenkompas nodig is en het niet direct via de klantenserice geregeld kon worden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen