Opgelost door Bol.com: De bezorger (s) van vidalxl geven retourzendingen niet door aan vidalxl.

Martino

Vidaxl probeert met opzet het geld van de klant niet meer terug te betalen, door onder één hoedje te spelen met hun bezorgers, die opzettelijk geen retourbonnen geven!

De bezorger (s) van vidalxl geven geen retourbon bij het ophalen van de goederen, maar vidalxl eist die wel op bij de klant. De klant kan deze niet aanleveren en vidaXL zegt , dat ze niet weten wie die bezorgers zijn??

Met als gevolg, dat de klant kan fluiten naar zijn geld. De mededeling is dan, u bent voor ons pass off...

Bol.com moet de samenwerking met vidaxl stopzetten, maar er nog wel voor zorgen, dat de klanten zijn geld terug gaat krijgen van deze misselijke organisatie vidaxl.

Daarnaast ben ik van mening , dat ze (de bezorgers)met opzet geen retourbon geven en dat ze daardoor weten dat de klant zijn geld, dan niet meer terug gaan krijgen. Ik voel mij opgelicht door vidaxl. Voor mijn gevoel is het dus een oplichtersbende?? Maar wat ik het erge van jullie vind, dat jullie de goede naam van Bol.com verkwanselen door samen te werken met dat bedrijf, omdat ze zogenaamd groot zijn?? Ik denk, dat jullie door vidaxl op den duur meer vaste klanten kwijt raken , dan erbij krijgen??

Martino
Bol.com neemt deze zaak over van vidaXL en heeft mij telefonisch medegedeeld , dat ze het aankoopbedrag van het bankstel aan het eind van deze week volledig zouden overmaken op mijn bankrekening.

Ook een klacht indienen over Bol.com?