Klacht Bol.com: De klant de rekening voorleggen van bol. com eigen fout.
Details
Klacht
Ik bestel twee kachel met achteraf betalen. Krijg deze geleverd en stuur er een retour. Een dag later betaal ik er een en de ander niet omdat deze retour is. Vervolgens zonder dat ik dit bemerk betaald Bol. com mij een radiator terug onterecht want ik koos voor achteraf betalen en had de een die ik heb al betaald. Zonder dat ik erop gewezen werd krijg ik herinneringen een eerst. Ik heb contact opgenomen en de dame zei deze kunt u negeren want alles is goed. Dan krijg ik toch een tweede herinnering waarop ik weer bel met bol.com. Ook nu begrepen ze dit niet en kon ik negeren. Nu krijg ik een derde herinnering en ga wederom bellen. Nu zit er iemand die wel oplet en mij erop wijst dat ze per ongeluk terugbetaalde terwijl ik voor achteraf betalen had gekozen en alles op orde had volgens mijn handelen. Een fout die bol.com maakt en mij op afrekend door 7 euro kosten bij mij te leggen onterecht. Ze geven dit toe maar willen mij alleen een tegoed bon geven waar ik niks aan heb. Ik wil mijn geld wat ze mij door hun fout in rekening brengen terug ?Gewenste oplossing
Mij helpen zoals het hoort mijn geld terug en niet mij opzadelen met een tegoed bon voor een door Bol.com gemaakte fout !De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.