Klacht Bol.com: De retour tijd is onacceptabel lang waardoor ik niet kan koken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 424022
Gebruiker
Daan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een kookplaat gekocht bij bol.com. De kookplaat is iets minder dan een jaar oud en heeft dus nog geruime tijd garantie. Helaas is er al een kookpit van kapot. Ik moet nu mijn kookplaat opsturen ter reparatie en dat kan 2 tot 6 weken duren. Ik kan niet 2 weken lang niet koken. Dat is dus geen optie. Ik wil een vervangend product of mijn geld terug.

De oplossing

Geld terug, vervangend product, cadeau kaart

1 reactie

  1. Auteur
    Daan
    Datum
    Hoi Scheriva,

    Ik heb niet de plaat bij jullie partner aangeschaft
    Ik heb de kookplaat bij jullie aangeschaft. Ik heb een factuur van bol.com en ik heb het geld aan jullie betaald. Daarmee zijn jullie verantwoordelijk. Dat jullie het met de partner regelen is prima. Ik heb al even Conrad zelf gebeld en ze vertelde mij dat het 2 tot 6 weken kon duren. Daar ben ik uiteraard niet blij mee. 1,5 maand niet koken is geen optie.

    Groet Daan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen