Opgelost door Bol.com: De slechtste service die je je kunt bedenken!!!

content Opgelost
#GeenBOL

BOL.COM doet niets anders dan klanten aan het lijntje houden, steeds weer opnieuw. Ik ben echt helemaal klaar met ze.

Ik heb 7 juli een reparaite aanvraag gedaan bij BOL.com voor een Thrustmaster PS4 stuur. Hiervan wordt de ontvangst bevestigd op 9 juli en aangegeven wordt dat het artikel is doorgestuurd naar de reparatiedienst. 13 juli wordt het daar ontvangen.

Vrijdag 26 juli vraag ik de status op en na enig heen-en-weer chatten blijkt dat dit stuur niet bij BOL gekocht is. Het eerste stuur dat we een klein jaar daarvoor gekocht hadden wel, maar die ging stuk, bleek niet te reapreren en ik kreeg mn geld terug. Ergens anders een nieuw stuur gekocht en bijna een jaar later gaat dit stuur stuk.

Ik meld dit bij BOL.com omdat ik in de veronderstelling leefde dat het daar vandaan kwam en stuur het op. Laat duidelijk zijn dat ik dus de eerste blunder heb begaan, daar geef ik BOL dus ook zeker niet de schuld van.

Maar in hetzelfde CHAT verhaal van 25 juli bevestigd BOL.com dat dit stuur is doorgestuurd naar de reparatie service. Dan vraag ik me toch af: wordt er niet gecontroleerd of dit stuur bij hun gekocht is? Want dan hadden ze meteen gezien (bestel/serie nummer) dat het niet zo was en dezelfde dag nog het stuur terug kunnen sturen. Maar nee. BOL.com controleert niets en stuurt het gewoon door.

Maar goed, dat gebeurd niet dus moet ik er achter aan en dat doe ik dus.
Ik ben nu 1½ week verder en tot op dit moment is mijn stuur niet terecht. Ik krijg een naar onderbuik gevoel dat het stuur weg is. De Chat service doet niets anders dan mij aan het lijntje houden met de melding dat ze de reparetie dienst / magazijn hebben ingelicht en van hun afhankelijk zijn. De reparatiedienst/magazijn laat vervolgens NOOIT iets van zich horen.

Sinds 25 juli chat ik dus DAGELIJKS met ze en werkelijk waar: IEDERE keer hetzelfde antwoord. Hoe boos en gefrustreerd ik ook ben. "Ja meneer we begrijpen uw frustratie maar meer kunnen we niet doen" en "Ja, dat begrijp ik, ik zou ook gefrustreerd zijn in zo'n situatie". We bellen u terug zodra we iets gehoord hebben van de reparatiedienst. Maar BOL.com begrijpt er NIETS van en het blijft stil.
Ik heb de moed al opgegeven.

Waarschijnlijk gaat BOL.com contact met me opnemen om dit op te lossen maar ik heb er absoluut geen vertouwen meer in. Weg stuur, a 180 euro. Zoonlief in tranen, maar dat schijnt allemaal niet uit te maken. Geen BOL.com meer voor mij.

Ik wil mijn stuur vergoed hebben of gewoon teruggestuurd krijgen

Bol.com
    Beste klant,

Dank voor je reactie! Zou je je klantnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    #GeenBOL
    En weer hoor ik niets. Triest hoor!
    #GeenBOL
    Inmiddels 3 dagen verder en WEER hoor ik HELEMAAL NIETS van BOL!!!!
    Bol.com
    Beste klant,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

Sheriva van Bol.com

#GeenBOL
Uiteindelijke oplossing Nieuw product aangeboden omdat eigen product per ongeluk vernietigd was. prima oplossing!