Klacht Bol.com: Defect dyson am09

Jeroen

Ik heb bij bol.com een dyson am09 ventilator gekocht a €400,- en de draai functie van het apparaat begeeft het na 3 jaar!
Contact gehad met verkoper maar die stuurt me steeds naar dyson maar bol.com is de verkopende party. Een apparaat van €400,- en rond de 75 draai uren hoort niet al defect te gaan. Wij zijn altijd er zuinig op onze spullen en verwacht dat dit defect gewoon gerepareerd wordt.

Mvg Jeroen kleverlaan

Kostenloos het apparaat vervangt of repareert.

Bol.com
    Beste Jeroen,

Dank voor je bericht! Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Bestelnr. 8788253580

Mvg, jeroen
    Bol.com
    Beste Jeroen,

Dank voor het doorgeven! Ik heb zojuist navraag gedaan bij de reparatiedienst en zij geven het onderstaande aan;

Het apparaat is 3 jaar oud en valt buiten garantie. De gemiddelde levensduur van het apparaat is 24 maanden.Reparatie aanmelden heeft kan niet omdat dit meer kost dan een nieuw artikel.

Om deze reden kunnen wij jou helaas niet verder helpen. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Sheriva van Bol.com

Jeroen
Dat een apparaat maar 24 maanden meegaat en je dus maar een nieuwe moet kopen!

Ook een klacht indienen over Bol.com?