Klacht Bol.com: Defect dyson am09

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381259
Gebruiker
Jeroen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij bol.com een dyson am09 ventilator gekocht a €400,- en de draai functie van het apparaat begeeft het na 3 jaar!
Contact gehad met verkoper maar die stuurt me steeds naar dyson maar bol.com is de verkopende party. Een apparaat van €400,- en rond de 75 draai uren hoort niet al defect te gaan. Wij zijn altijd er zuinig op onze spullen en verwacht dat dit defect gewoon gerepareerd wordt.

Mvg Jeroen kleverlaan

De oplossing

Kostenloos het apparaat vervangt of repareert.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Jeroen,

    Dank voor je bericht! Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Bestelnr. 8788253580

    Mvg, jeroen
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jeroen,

    Dank voor het doorgeven! Ik heb zojuist navraag gedaan bij de reparatiedienst en zij geven het onderstaande aan;

    Het apparaat is 3 jaar oud en valt buiten garantie. De gemiddelde levensduur van het apparaat is 24 maanden.Reparatie aanmelden heeft kan niet omdat dit meer kost dan een nieuw artikel.

    Om deze reden kunnen wij jou helaas niet verder helpen. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat een apparaat maar 24 maanden meegaat en je dus maar een nieuwe moet kopen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen