Opgelost door Bol.com: Defect expressoapparaat wordt niet in behandeling genomen

IR

In december 2013 hebben wij een DeLonghi espressoapparaat aangeschaft via Bol.com. Dit werd geleverd via een externe verkooppartij (BR Electronics). Na een maand blijkt het apparaat te lekken. Volgens procedure van Bol.com hebben wij eind januari een mail verstuurd naar BR Electronics, met het verzoek om reparatie of vervanging. Geen enkele reactie ontvangen. Bol.com zegt zelf ook contact opgenomen te hebben met BR Electronics, maar blijkbaar zonder resultaat. Van Bol.com klantenservice ontvangen wij afpoeiermails (uw klacht wordt doorgestuurd naar een andere afdeling; of: neemt u zelf contact op met de externe verkoper), maar er is nog steeds geen reactie over wat er moet gebeuren met ons defectie espressoapparaat.

Reparatie of vervanging van het espressoapparaat of ons geld terug.

Bol.com
    Wij hebben uw melding in behandeling genomen en nemen zo snel mogelijk contact met u op.
    Bol.com, Webcare Team
    IR
    Bol.com heeft de klacht in behandeling. Er is 1 contactpersoon aangesteld die gaat zorgen voor reparatie. We hebben alvast een tegoedbon gekregen voor het ongemak.
    IR
    Klacht is netjes afgehandeld door Bol.com

IR

Ook een klacht indienen over Bol.com?