Opgelost door Bol.com: Defect expressoapparaat wordt niet in behandeling genomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 49959
Gebruiker
IR
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In december 2013 hebben wij een DeLonghi espressoapparaat aangeschaft via Bol.com. Dit werd geleverd via een externe verkooppartij (BR Electronics). Na een maand blijkt het apparaat te lekken. Volgens procedure van Bol.com hebben wij eind januari een mail verstuurd naar BR Electronics, met het verzoek om reparatie of vervanging. Geen enkele reactie ontvangen. Bol.com zegt zelf ook contact opgenomen te hebben met BR Electronics, maar blijkbaar zonder resultaat. Van Bol.com klantenservice ontvangen wij afpoeiermails (uw klacht wordt doorgestuurd naar een andere afdeling; of: neemt u zelf contact op met de externe verkoper), maar er is nog steeds geen reactie over wat er moet gebeuren met ons defectie espressoapparaat.

De oplossing

Reparatie of vervanging van het espressoapparaat of ons geld terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Wij hebben uw melding in behandeling genomen en nemen zo snel mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Bol.com, Webcare Team
  2. Auteur
    IR
    Datum
    Bol.com heeft de klacht in behandeling. Er is 1 contactpersoon aangesteld die gaat zorgen voor reparatie. We hebben alvast een tegoedbon gekregen voor het ongemak.
  3. Auteur
    IR
    Datum
    Klacht is netjes afgehandeld door Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
IR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen