Opgelost door Bol.com: Defecte airco met hele slechte verantwoordelijkheid en service van Bol.com

content Opgelost
vandeWorp

Ik heb een mobile airco gekocht en toen ik hem voor de eerste gebruikte 's nachts bij iemand die overleden was ging hij om de 2 uur in storing. Heel vervelend voor de familie. Zeker voor mij. Bij Bol gemeld, schoof het door naar leverancier. Veel mensen gesproken bij Bol veel excuus voor ongemak. Ik kreeg geen nieuwe of vervanger maar moest hem opsturen naar Duitsland. Moest hiervoor account aanmaken bij ups, want ik kreeg alleen een sticker via mail opgestuurd. moest zelf alles verder regelen. inpakken en aanmelden. Uiteindelijk heeft het bijna 8 weken geduurd voor ik een andere kreeg. Intussen zelf een gekocht hier in de buurt. Maar verder geen compensatie op welke manier dan ook gekregen. Bol reageert niet meer op mail. Ook is de review van mij op de Airco niet geplaatst. Ik heb gevraagd mijn account op te zeggen. Sorry Bol. Jullie de gelegenheid gegeven hier passend op te reageren.

Weet niet of dit van de kant van Bol nog valt op te lossen.

Beste klant,

Dit is niet de service die u kunt verwachten van ons, graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Fijne dag & groet,
    Milly van bol.com
    vandeWorp
    Helaas is mijn ervaring met de klantenservice niet goed. Te vaak zelfde en voorgekauwde standaard antwoorden. Steeds enorm veel begrip en excuses maar geen tegemoetkoming of meedenken met de klant om adequaat oplossingen aan te dragen. Bol verschuilt zich achter nalatigheid van de leverancier. Hier helemaal geen goed woord voor over.
    Het ordernummer is. 4164013890
    Beste Riny,

Wat een heftig verhaal. Bedank voor het doorgeven van het bestelnummer. Ik heb de gegevens gevonden in het systeem en er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Roos van bol.com
    Beste Riny,

Gisteren heb ik u telefonisch gesproken over deze vervelende situatie. Bedankt dat u mij te woord hebt willen staan. Ik sluit deze review.

Ik wens u een fijne dag.

Roos van bol.com

vandeWorp

Ook een klacht indienen over Bol.com?