Klacht Bol.com: Defecte product (binnen garantietermijn) word nier vervangen of gerepareerd.
Details
De klacht
Ik heb een product aangeschaft bij bol.com dit is kennelijk via een zogenaamde partner gegaan van bol.com. Ik wacht al 5 weken voor een gepaste oplossing voor mijn defecte product. Ik heb op 26 april bol.com en de partner geïnformeerd dat mijn product kapot is. Dit is inmiddels 4 keer door gekoppeld naar hun partner. De partner verschuilt zich achter de leverancier. Ik heb beide partijen aangegeven dat wat er de achter de schermen gebeurd niet relevant is voor mij en ik zsm een oplossing wil. Ik ben ten einde raad. Mijn vertrouwen is beide partijen is er niet vandaar dat ik hulp vraag van u. Ik heb zoveel mogelijk contact gehad per email en chat. Dit staat ook gearchiveerd bij mij. Alle beloftes van beide partijen zijn tot nu toe niet waar gemaakt.De oplossing
Graag zou ik willen via deze weg beter mijn rechten te kunnen nemen. Dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak dus weet ik niet goed wat mijn rechten zijn en hoe ik deze kan opeisen. Ik word helaas niet serieus genomen door beide partijen. Ik hoop dat ze me wel serieus kunnen nemen als het via jullie gaat.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.