Opgelost door Bol.com: Defecte stofzuiger

Dieneke Huijser

Eind maart heb ik een dure nieuwe stofzuiger gekocht op bol.com in verband met de komst van een nestje puppen. Normaal gesproken vegen wij het huis altijd maar nu met het nestje puppen wilde ik dus gebruik gaan maken van de stofzuiger. Deze week blijkt dat de aan en uit knop defect is, ik krijg de stofzuiger bijna niet aan en sinds vandaag krijg ik de stofzuiger niet meer uit. Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice maar werd erg onvriendelijk behandeld, de mevrouw van de klantenservice meldde mij dat ik geen recht had op een nieuw apparaat maar alleen recht heb op reparatie. Ik vind dit een zeer slechte service, de stofzuiger is deze week pas voor het eerst gebruikt en blijkt dus gewoon defect te zijn. De mevrouw van de klantenservice scheepte mij af met het verhaal dat ze er weinig aan kon doen. Ik ben enorm teleurgesteld in jullie service en dit is zeker de laatste keer geweest dat ik bij jullie een aankoop heb gedaan.

Het aan huis omruilen van het defecte apparaat voor een nieuw apparaat.

Bol.com
    Beste mevrouw,
    We hebben je klacht zojuist in behandeling genomen en komen er zo spoedig mogelijk bij je op terug.
    Groeten, Kirsten van bol.com
    Bol.com
    Beste mevrouw,
    Bedankt voor ons fijne telefoongesprek. Er is een passende oplossing geboden.
    Groeten, Kirsten van bol.com
    Dieneke Huijser
    Bol.com heeft toch voorgesteld om mijn stofzuiger om te ruilen, IK KRIJG EEN NIEUWE! In goed vertrouwen sturen ze een nieuwe stofzuiger en de kapotte stofzuiger mag terug als ik daar tijd voor kan maken.

Dieneke Huijser

Ook een klacht indienen over Bol.com?