Klacht Bol.com: Deli-Lifestyle (verkoper bij Bol.com) levert niet

Toscane

Enige tijd geleden hebben wij een zakelijke bestelling bij Bol.com gedaan en dan bij de verkoper: Deli-Lifestyle (partner van Bol.com).
De bestelling zou bezorgd worden op zaterdag 15 september, helaas is dit niet gebeurt.
De inhoud van de bestelling was voor een open dag die wij organiseerde maar gezien hij niet geleverd was moesten wij op het allerlaatste moment een vervanger regelen.
De week die daarop volgde hebben wij meerdere malen gebeld naar Deli-Lifestyle maar zijn niet telefonisch bereikbaar (ook andere mensen op internet hebben dit probleem met hun).
Op internet vonden wij trouwens meer klachten over dit bedrijf wat ons vermoeden bevestigd en dat is dat ze zeer slecht zijn in problemen oplossen.
Meerdere malen per mail contact met hun gehad maar ze waren er zeker van dat het geleverd was maar handtekening voor ontvangst of dergelijke willen of kunnen ze niet geven.
Ook willen ze niet meewerken aan een oplossing en werd ons duidelijk vermeld dat het ons probleem was en dat ze niets meer konden doen.
Tevens vertelde ze dat wij eerder contact met hun moesten opnemen, dit hadden wij gedaan maar Deli-Lifestyle is zeer slecht bereikbaar.
Ze willen tevens ook niet aangeven bij wie ze de bestelling hebben achtergelaten.
Ze hebben een gps screenshot gestuurd waar de chauffeur zou zijn geweest en ook daarop is te zien dat de chauffeur een straat verder was en niet bij ons.
We hebben nu bol.com erbij betrokken maar daar is nog niets verder uitgekomen.

Zeer vervelende manier van communiceren hebben ze en de toon was snel gezet door Deli-Lifestyle.

Dat ze dit op een normale manier met ons oplossen en wij gaan niet betalen voor iets wat niet geleverd is.

Bol.com
    Beste klant,

Uiteraard nemen we graag contact met je op. Heb je voor ons een bestelnummer want dan kunnen we je gegevens erbij zoeken.

Jolanda van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?