Opgelost door Bol.com: DHL IETS WAAR BOL.COM ER GEEN GOEDE NAAM AAN OVERHOUDT

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 565362
Gebruiker
C.J de Boer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

DHL VOOR DE 2 KEER DEZE WEEK GEEN PAKKET AFGELEVERD MAAR MOESTEN HET OPHALEN BIJ EEN SERVICEPUNT DHL NAVRAAG BIJ BUREN HADDEN HET ZELFDE OMDAT WE OP DE 4 ETAGE WONEN BIJ SERVICEPUNT BEVESTIGINGEN DIT GEMAKZUCHT HET IS VOOR ONS NIET MEER RENDABEL OM NOG IETS TE BESTELLEN BIJ BOL.COM ( ps we waren gewoon thuis)

Gewenste oplossing

Gewoon pakket leveren
Geboden oplossing
Na 3 dagen van heen er weer naar servicepunt eindelijk het beoogde pakje
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen