Klacht Bol.com: Dousche veranderd in zwembad

s stojanova

Ik heb een dousch stoomcabine gekocht.
Bleek dat geen stoomcabine was dat ik extra voor moest betalen. Bij zoeken kwam deze stoomcabine als goedkoopste uit voor 650 euro. Maar blijkt dat deze 350 euro waard is. Maar ergste is dat deze lekt van alle kante komt water en mij badkamer verandert in zwembad. Ergste is is aangeslote aan stroom ja stroom en water gaat niet samen terwijl een kind van 13 ook daar dousche. Ik meld dat. Hij zecht ik stuur je Nederlandse gebruiksaanwijzing. Oke maar dat heb niks te maken met installatie dat had ik niet ingesteld dat is de paneel met kraan en alles. Zo vaak over gebeld dan zecht die je moet gaan kitten en plakken. Ik stuur foto en dan zegt hij dat heb ik nooit gezien ik ook niet. Dan word ik uitgemaakt dat ik geen douchecabine kan instaliren en dat ik ervaren imand moest nemen. Hiervoor had ik een stoombad gehad ook zelf ingesteleerd ging 15 jaar mee. En deze nog geen dag. Mijn marmer is beschadigd mij badkamer stinkt naar schimmel ik heb nooit zo een badkamer mee gemaakt. En dan zecht hij ik kan je 150 euro geven en dan sluit ik de zaak ik word moe van jullie.

Ik wil dat ze hun douchecabine mee nemen en mijn marmere tegels op muur en vloer repariren in goede staat brengen.

Bol.com
    Beste s stojanova,

We hebben je bericht gelezen en nemen contact met je op.

Charissa van bol.com
    s stojanova
    Als 1 wil ik zeggen dat die plaat is niet opgebouwd door mij die paneel zat alles aan vast.
    2 hij zecht je hebt niet goed opgebouwd stuur ik u Nederlandse gebruiksaanwijzing. Waarom kan 1 ding betekene vul zelf in .....
    3 als je leest 12 febr zeg ik dat ik alles heb afgekit.
    Ik vind heel erg wat bol. com zecht. Hier onder zie wat ze zegen.
    En zeg wat u vind is niemand die een buitelander wil helpen. Blijkbaar niet wij zijn altijd de dupe er van.
    Beste mevrouw Stojanova,

Zojuist heb ik je klacht mogen ontvangen betreft de douchecabine die je in januari j.l. had besteld. Graag informeer ik je hier verder over.

Op 24 januari nam je voor het eerst contact op met de verkoper ''Excellent Wellness'' over dit artikel. Hierbij gaf je aan dat er geen stoom bij zat. Nu was dit ook vermeld op de productpagina, en gaf je zelf ook aan dat er dan helaas niets aan valt te doen. Dit was vanaf toen verder in orde, en afgehandeld.

Op 6 februari neem je wederom contact met de verkoper op omdat je een aantal dingen miste. Zoals slangen voor de kraan en een Nederlandse gebruiksaanwijzing. Hierop zei de verkoper dat hij je een Nederlandse gebruiksaanwijzing kon sturen zodat je gelijk ook kon kijken of je alles goed had geïnstalleerd. Ook hierna is er verder geen contact geweest, dus ook afgesloten.

Op 29 mei nam je weer contact op, maar ditmaal met ons. Hierin stuurde je een filmpje dat het lekte. Deze stuurden wij meteen door naar de verkoper waarna hij direct een bericht terug stuurde aan jou. Hierin gaf hij aan dat je plaatsen kon dicht kitten. Waarop je een e-mail stuurde met foto's dat je gaffertape had gebruikt om het af te dichten. Dit is dus niet wat de verkoper had gemeld, en ook niet aan te raden.

Toen de verkoper dit zag stuurde hij je de gebruiksaanwijzing met daarin ook een handleiding. Zodat je kon kijken of je het wel goed had opgebouwd. Ook geeft hij aan je geen geld retour te kunnen doen aangezien het al bijna vijf maanden geleden was dat jehet artikel had gekocht en je had het al in elkaar gezet. Dan vervalt het recht op retourneren.

Tevens geef je aan dat je de douch en het bad zelf hebt gemaakt, echter geef je later aan dat de verkoper alles in elkaar had gezet. Nu is dat niet waar, want de verkoper heeft vier pakketten opgestuurd zodat het zelf in elkaar gezet kan worden. Nu kan dit wel eens fout gaan en heeft de verkoper je om die reden proberen te helpen hierin. Verder kan ook hij niet veel doen helaas.

Toen heeft de verkoper je uiteindelijk t
    Bol.com
    Beste s stojanova,

Onlangs heb je contact gehad met mijn collega. Bij deze sluit ik dit bericht.

Charissa van bol.com

s stojanova
Dat ze de zaak gaan sluiten. Jammer voor mij maar zo is dat ik ben armer geworden 650 voor die cabine en schade die ik heb van tweeduizend en dat we niet normaal kunnen dousche en zelfs zonder licht. Dankje wel bol.com en wilt u mij van jullie sisteem af schrijven ik wil nooit iets bij jullie bestelen in paar maande heb ik meer dan tweeduizend besteld dat is fout. Nooit meer bij bol.com bestelen.

Ook een klacht indienen over Bol.com?