Klacht Bol.com: dragon controller

Klachtnummer
# 144904
Gebruiker
yessevs1913
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3 weken geleden een nieuwe controller gekregen omdat mijn andere niet goed kon verbinden met de playstation en omdat de joystick een afwijking had. Prima afhanfeling gehad nieuwe controller gekregen maar 3 weken later is de usb aansluiting defect. Niks raars mee gebeurd. Veder is heel de controller in perfecte staat.

De oplossing

Een cadeaukaart twv de controller zodat ik een andere controller kan kopen.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Best klant,
    We hebben je bericht gelezen en in behadenling genomen. Je krijgt zo snel mogelijk bericht.
    Met vriendelijke groet,
    Jolanda bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Yesse,

    We zijn tot een oplossing gekomen.
    Ik wens je een fijne jaarwisseling!

    Vriendelijke groet,
    Floor van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen