Klacht Bol.com: dreigement met gerechtelijke procedure n.a.v. een spookbestelling

Marijke

Wij zijn verwikkeld in een emailgevecht m.b.t. een spookbestelling. Niet alleen wij, maar ook onze buurman is slachtoffer van spookbestellingen. Op ons adres in Amsterdam heeft een spookbesteller die zich "jan bonte" noemt, Blu-rays besteld. De bestelling hebben wij geretourneerd. Een verzendbewijs is aanwezig. De buurman heeft ook een spookbesteller die zich "kees meeuw" noemt. Bol.com heeft in ons geval incasso bureau Accountorgroup ingeschakeld. Tijdens de zeer klantonvriendelijke behandeling is er beweerd dat er nog een bestelling zou zijn waar wij niets van weten. Het summum is bereikt nu de Accountorgroup de volgende mail heeft verstuurd "Wij hebben onze opdrachtgever bol.com het advies gegeven om een gerechtelijke procedure te starten. Een gerechtelijke procedure kan een langdurige en kostbare aangelegenheid voor u worden."

Een creditering van het bedrag van EUR 142,42 waar volgens de Accountor Group Bol.com recht op heeft.

Bol.com
    Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.
    U ontvangt binnen een week een inhoudelijke reactie op uw klacht. Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
    Bol.com
    Geachte mevrouw,U bent zojuist geinformeerd per e-mail.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Marijke
    Inmiddels hebben wij de zaak overgedragen aan de rechtswinkel.
    Bol.com
    Geachte mevrouw,Er is contact geweest per e-mail en uw klacht is opgelost.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Marijke
    We hebben van Bol.com een boeket ontvangen. Daar zijn we erg blij mee. Bol.com bedankt voor de aardige verrassing. Het staat nog steeds te stralen naast onze computer. Toch zijn we niet tevreden. We wachten op excuus van de Accountor Group voor hun uiterst onvriendelijke e-mails.Verder willen we het dossier opsturen naar Bol.com, zodat u er van kan leren. Naar welke manager kunnen we dat doen?

Ook een klacht indienen over Bol.com?