Opgelost door Bol.com: drie keer verkeerd product

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 379612
Gebruiker
Richard
Datum
1 reactie

Details

De klacht

cd besteld van flower boy met EAN: 0889854630621
Krijg cd geleverd van flower boy met EAN: 0889854411329
Het is dezelfde muziek maar een andere hoes. Mijn zoon wilde hem vooral voor de hoes die hij wilde neerzetten voor de show op zijn kamer.
Foutje kan gebeuren dus teruggestuurd en toen via bol.com bij SOUNDS Delft de goede besteld.....en krijg weer de verkeerde.
Een vriend van mijn zoon besteld hem ook bij bol.com.......ook de verkeerde.
Ik snap wel dat als je veel voorraad hebt van de (bijna) dezelfde cd terwijl je van die andere geen voorraad meer hebt toch maar "per ongeluk" de verkeerde opstuurt.......met de hoop dat de klant uiteindelijk denkt "ach...het is dezelfde muziek" .......maar ik geloof niet dat het per ongeluk is als het in mijn kring nu drie keer achter elkaar gebeurd. Mijn zoon heeft de cd toch maar opengemaakt omdat hij het helemaal zat is maar bij mij vreet het en baal dat ik hem niet meer terug kan sturen. Het liefst stuur ik hem terug en bestel voortaan ergens anders

De oplossing

Hij is geopend door mijn zoon maar ik zou hem toch terug willen sturen want ik denk dat moedwillig de verkeerde opgestuurd word omdat daar veel voorraad van is.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Richard,

    Dank voor je bericht! De partner neemt zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Richard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sheriva (en Bol.com), jullie hebben snel gereageerd maar ik was op vakantie en had niet de mogelijkheid om snel te reageren. Misschien heb ik de fout ontdekt: op de site staan waarschijnlijk verkeerde EAN nummers bij de artikelen. Bij EAN 0889854630621 staat de hoes die we willen hebben maar dit nummer hoort waarschijnlijk bij de hoes die afgebeeld staat bij EAN 0889854411329 en daarom krijg ik steeds de "verkeerde" opgestuurd. m.v.g. Richard Na het vinden van de oorzaak van de fout (artikelen hadden de verkeerde foto's bij de verkeerde EAN nummers) is eindelijk de goede cd opgestuurd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen