Opgelost door Bol.com: Dubbel betaald, geen geld terug.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 165054
Gebruiker
Yasin
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een rekening van bol.com zowel bij bol.com als accountor betaald.
Via de app van bol.com was er nog een mogelijkheid om te betalen.
Na het ontvangen van een rekening van accountor, heb ik die ook voldaan.
Nu zegt bol.com "we betalen het niet terug" . Ik citeer: "k begrijp dat je je bestelling 8671576930 hebt betaald en dat je de incasso kosten hebt betaald.
Je geeft aan dat de verantwoordelijke het bedrag zo snel mogelijk kan terug storten.
Ik kan mij voorstellen dat je dit geld graag terug wilt ontvangen.
Helaas is het niet mogelijk om het geld terug te ontvangen. Het spijt mij"

Stacey van bol.com

En bij accountor geeft niemand na 2 mailtjes en bewijzen antwoord of ik het via hun terugkrijg.

Dat je moet betalen, ok. Dat je 2x betaald en het niet terugkrijgt, niet ok.

De oplossing

Graag het geld zsm terug.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Yasin,

    We nemen hier zo snel mogelijk contact met je over op.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Yasin,

    Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd en ga ervan uit dat het nu is opgelost.

    MEt vriendelijke groet,
    Jolanda webcare bol.com
  3. Auteur
    Yasin
    Datum
    Ik heb netjes een e-mail gehad van bol.com met daarin de mededeling dat ik in eerste instantie verkeerd was geïnformeerd. Zij storten het volgende week terug.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yasin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen