Klacht Bol.com: Dubbele betaling voor e-book

Klachtnummer
# 653059
Gebruiker
G. Zandvliet
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Als je een e-book koopt bij bol.com, wordt geadviseerd om deze te lezen in de `gratis` kobo app. Als je echter het boek opent in die app, wordt er geld (zonder de klant hierover te informeren) voor kennelijk een kobo-abonnement afgeschreven van de rekening. Je betaalt dus dubbel voor een e-book: kopen en lezen.

Gewenste oplossing

Ik wil een gekocht e-book gratis kunnen lezen en niet opgelicht worden door dubbele kosten.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen