Klacht Bol.com: Dubbele incassokosten

mjpmnelissen

Aan het einde van de zomervakantie zijn twee facturen overgedragen aan incassobureau Accountor. De ene factuur is van één dag na de andere. Nu word ik door Accountor bestookt met aanmaningen en rekenen zij dubbele incassokosten. Ik heb al 3x bezwaar gemaakt, maar krijg maar geen reactie. Vandaag telefonisch contact gezocht dat het Burgerlijk Wetboek voorschrijft dat verschillende vorderingen van dezelfde schuldeiser samengevoegd dienen te worden. Accountor gaat hier verder niet op in en blijft alleen herhalen dat de dubbele incassokosten betaald dienen te worden. Dit terwijl ik voor een factuur dan al meer incassokosten zou betalen dan het oorspronkelijke bedrag.
Wanneer ik vraag waarom ik maar geen reactie krijg, wordt mij vervolgens verteld dat ik nu toch aan de lijn hang (op eigen initiatief).
Bol.com houdt zich afzijdig en verwijst alleen maar door naar Accountor.

Ik wil dat bol.com Accountor maant de vorderingen samen te voegen.

Bol.com
    Beste mjpmnelissen,

Ik kan me voorstellen dat je dit een vervelende situatie vindt. Zoals wij eerder hebben gemeld, betreft het twee verschillende vorderingen welke apart zijn aangemeld bij het incassobureau. Wil je bezwaar maken tegen dubbele incassokosten, raden wij je aan contact op te nemen met het incassobureau. Zoals je wellicht kunt begrijpen kan bol.com hierin geen beslissing nemen.

Ik wens je heel veel succes!

Groeten, Manon van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?