Opgelost door Bol.com: Dwaling

Ro

Ik heb een laptop aangeschaft omdat deze een SSD zou bevatten. Dat was de belangrijkste voorwaarde voor mij. Daarop heb ik mijn selectie en keuze gemaakt. Nu ik niet het product heb ontvangen welke ik heb besteld op jullie website, wil ik deze terug sturen en mijn geld terug. Iik vind wel dat ik moet krijgen waarvoor ik betaald heb.

Maar jullie klanteservice komt niet met een oplossing. Het probleem wordt niet erkend en er wordt eromheen gepraat.

Ik hoop dat dit zo snel mogelijk bij jullie intern wordt opgelost, zodat ik het product kan terugsturen en een ander laptop kan bestellen bij jullie.

Bol.com
    Beste JHapsie,

We nemen je melding in behandeling en komen hier zo spoedig mogelijk bij je op terug.

Groet, Floor van bol.com
    Beste Floor,

Op jouw verzoek mijn nummer doorgegeven maandag 25 jan jl. Tot op heden heb niks meer mogen vernemen. Ondertussen heb 2x een e-mail gestuurd, waarop geen reactie. Ik had echt het idee dat Bol,com samen tot een oplossing wou komen. Ik ga ervan uit alsnog een reactie te krijgen van Bol,com.
    Bol.com
    Beste Roo,

Hartelijk dank voor de prettige gesprekken en je flexibiliteit. We zijn samen tot een goede oplossing gekomen.

Nog een fijne dag gewenst!

Groet, Floor van bol.com

Ro

Ook een klacht indienen over Bol.com?