Opgelost door Bol.com: E-reader

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 34268
Gebruiker
Monique
Datum
4 reacties

Details

De klacht

E-reader gekocht 15 juni jl. Juli teruggestuurd want deed t niet goed. Tot op heden e-reader niet terug. Geld teruggevraagd of n ander merk e-reader. Als ik de oplader zou terugsturen dan kreeg ik geld terug. Heb nu alles teruggestuurd. Diverse mails gestuurd maar geen reactie terug ontvangen. Telefonisch contact gehad. Ze zijn er mee bezig????
Weet niet waarmee, maar heb tot nog toe geen geld of e-reader terug ontvangen. Zal niet snel meer iets bij Bol.com bestellen, wat een ... service.

De oplossing

Wil gewoon een nieuwe e-reader (een Sony). En dat je netjes antwoord krijgt op je e-mails of telefoontjes.fa

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw Plomp,Vandaag hebben wij uw vraag in behandeling genomen. U ontvangt binnen twee werkdagen een reactie.Met vriendelijke groet,bol.com
  2. Auteur
    Monique
    Datum
    Ik wacht nu al zo lang dat die 3 weken op mijn geld wachten er ook nog wel bij kunnen. Jammer alleen dat alles zo lang heeft moeten duren en dat ik nu pas, nadat ik een klacht bij Klachtenkompas heb ingediend, antwoord krijg van Bol.com
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw Plomp,Inmiddels is het aankoopbedrag teruggestort.Met vriendelijke groet,
    bol.com
  4. Auteur
    Monique
    Datum
    Geld is teruggestort. Had al eerder deze reactie geplaatst maar er is iets fout gegaan. Ben tevreden over de nu wel snelle afhandeling. Het kan dus toch.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Monique
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen