Opgelost door Bol.com: E-reader kapot binnen 3 maanden

Pinkie

Op 24 mei 2016 bestelde ik bij bol.com een Kobo Glo refurbished e-reader van 67 Euro. Deze bleek niet op te laden via de pc. Gebeld met de klantenservice en ik kon hem retourneren en kreeg de volgende dag een nieuwe toegestuurd. Deze werkte prima en ik vond hem prettig in het gebruik.
Op 12 augustus ging de e-reader niet meer aan en een harde reset leverde een zwarte balk op aan de linkerkant van het scherm. Na aansluiten op de pc werd de onderste helft van het scherm wit en was de e-reader niet meer te gebruiken. Onmiddellijk gebeld met de klantenservice die zei dat ik hem ter reparatie kon aanbieden. Dat is gebeurd op 15 augustus. Op 25 augustus kreeg ik per mail te horen dat het apparaat niet meer gerepareerd kon worden. De klantenservice gebeld die als enige oplossing gaven: een nieuwe bestellen die ik gewoon weer moest betalen. Ik zou als enige compensatie een cadeaubon van 10 euro krijgen. En dit alles voor een apparaat dat nog geen 3 maanden oud is.

Een nieuwe refurbished of 67 Euro korting op een niet-refurbished Kobo Glo e-reader. Bol.com zou geen refurbished moeten verkopen als de kwaliteit zo slecht is.

Bol.com
    Beste Ria,

Bedankt voor je melding. We nemen het in behandeling en komen zo er zo snel mogelijk bij je op terug.

Groet, Jade van bol.com
    Pinkie
    Er is vrijdag 26/8 gebeld door bol.com maar ik was niet thuis. Ik wacht even af tot maandag 29/8
    Bol.com
    Beste Ria,

Fijn dat we elkaar vandaag even hebben kunnen spreken en tot een oplossing zijn gekomen.

Groet, Jade van bol.com
    Pinkie
    De 67 Euro van de e-reader is teruggestort en ik krijg een cadeaubon zodat ik met beide bedragen samen een nieuwe niet-refurbished e-reader kan aanschaffen.