Opgelost door Bol.com: Ebooks van bol.com zorgt voor verdwijnen ebooks in de E-reader iBooks van Apple.

content Opgelost
Egger123

Ebooks die ik bij bol.com heb gekocht en ik open in iBooks van Apple zorgen ervoor dat de inhoud van mijn andere boeken in iBooks verdwijnen. Die kan ik dus niet meer lezen. Bol.com weet dat, maar meld dat niet op hun site. Ze aanvaarden geen aansprakelijkheid maar verwijzen naar de app van Apple. Tot een half jaar geleden deed zich dit probleem niet voor.

Tegemoetkoming door bol.com omdat hun boeken schade veroorzaken en duidelijke vermelding op hun site dat hun boeken alleen in bepaalde teaders zijn te lezen en bij andere readers schade kunnen veroorzaken.

Beste klant,

Dit bericht is gelezen en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Beste klant,

Dit bericht is gelezen en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Beste bol.com,

Ik heb nog steeds geen actie gehad op mijn klacht.

Pieter
    Beste klant,

Graag refereer ik naar de reactie in uw mail die is verstuurd op 4 september 2017 door mijn collega Jessica. Dit antwoord is leidend.

Egger123
Bol heeft excuus aangeboden, uiteindelijk boek terugbetaald en - belangrijker - gaat kijken of ze op de site gaat aangeven dat boeken van bol in iBooks schade opleveren voor de andere boeken in iBooks.

Ook een klacht indienen over Bol.com?