Bol.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Bol.com: Een besteld en betaald boek heb ik niet ontvangen.
Details
Klacht
Op 11 mei 2020 het boek "Handboek leefstijlgeneeskunde" op Bol.com. De verkoper was F**** M*********. Het boek zou op 20 mei moeten worden bezorgd. Het boek is niet geleverd. In mei heb ik via de chat contact gehad met Bol.com. Ik heb mijn zorgen geuit dat dit een fake-account is en dat ik waarschijnlijk mijn geld kwijt ben. Volgens bol zou het geld dan worden teruggestort. Inmiddels is het account van F**** niet meer actief. Bol.com heeft het geld niet teruggestord.Gewenste oplossing
Het bedrag € 39,99 terugstorten op mijn rekening.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.