Opgelost door Bol.com: Een besteld en betaald boek heb ik niet ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 459711
Gebruiker
njasper
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 11 mei 2020 het boek "Handboek leefstijlgeneeskunde" op Bol.com. De verkoper was F**** M*********. Het boek zou op 20 mei moeten worden bezorgd. Het boek is niet geleverd. In mei heb ik via de chat contact gehad met Bol.com. Ik heb mijn zorgen geuit dat dit een fake-account is en dat ik waarschijnlijk mijn geld kwijt ben. Volgens bol zou het geld dan worden teruggestort. Inmiddels is het account van F**** niet meer actief. Bol.com heeft het geld niet teruggestord.

Gewenste oplossing

Het bedrag € 39,99 terugstorten op mijn rekening.
Geboden oplossing
Ik krijg mijn geld terug.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bol.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen