Klacht Bol.com: een niet geleverd pakket

monika slot

Er is een artikel bij Bol.com besteld met pakketnummer 2700012860 deze zou op 30-11-2019 om 13.... uur bij mij thuis zijn afgeleverd, bij thuiskomst was het pakket nergens de pakket bezorger beweerd dat mijn pakket is afgeleverd bij mijn buren die niet thuis waren, hij beweerd dat de buurman hier voor getekend heeft, terwijl mijn over buren hebben gezien dat de pakket bezorger hem achter een grote bloempot heeft neer gezet maar het pakket is weg ik heb Bol.com hier op aangesproken, deze heeft mij doorverbonden met de vervoerder en hij liegt glashart maar hij sprak eerst over mijn buren links die had getekend en bij het tweede contact met vervoerder had hij hem ineens bij de buren recht afgegeven en ook deze was niet thuis, er is duidelijk sprake van valsheid inschrift, de buurman links is niet gediend van zijn toedoen en er zullen verdere stappen niet worden uitgesloten,

Die hoeft niets meer te doen, het is een leugenaar en een oplichter, hij kan op zijn minst zijn leugens opbiechten bij zijn opdrachtgever, en zich uit laten schrijven bij kvk

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?