Opgelost door Bol.com: Een prijsverhoging van 1/3 bij het afrekenen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 299400
Gebruiker
M.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik was opzoek naar een product. Deze heb ik gevonden bij Bol.com.
Ik druk op de knop, "winkelwagen" om het product te kopen en vervolgens op de knop "afrekenen".

Op het volgende scherm staat de volgende tekst in beeld:

De prijs van artikel X (€21,99) is verhoogd naar €32,99. Dit is aangepast in het winkelwagentje.

Het product is plots €11,00 duurder geworden! En aangezien ik er 3 wil hebben, moet ik dus €33 meer betalen?

Heb contact gezocht met de klantenservice van Bol.com maar helaas zijn hun niet van plan om mij tegemoet te komen. Het kan nu eenmaal voorkomen dat hun prijzen verhogen.

De oplossing

Ik wil het product voor de oude prijs kunnen kopen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Westerveld,

    Afgelopen week heb ik u geprobeerd middels de telefoon en e-mail te bereiken, maar helaas heb ik nog geen reactie ontvangen. Zoals beloofd heb ik een cadeaubon op uw account geladen. Ik hoop dat u dit een passende oplossing vond.

    Met vriendelijke groet,

    Isaac
    bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.
Datum
Uiteindelijke oplossing Uiteindelijk heeft bol.com na een telefoontje, het probleem perfect en naar tevredenheid opgelost!
Status
opgelost
Beoordeling
happy