Klacht Bol.com: Een product verkopen in de marge-regeling in plaats van incl. BTW
Details
Klacht
Een product verkopen in de marge-regeling in plaats van incl. BTW. Dit zonder vermelding op de website.Daardoor is het product als je het product als zakelijk wil gaan gebruiken feitelijk 21% duurder dan de weergegeven prijs op Bol.com
Bol.com geeft aan dat ze geen factuur incl. BTW kunnen maken, wel dat je het product terug kunt sturen en je daarna een nieuwe kunt bestellen via een zakelijk account.
Halleluja, ik ben tevreden over de kwaliteit van het product, maar niet over deze afhandeling; klant en milieu onvriendelijk en kostenverhogend.
Gewenste oplossing
Goede vraag, als ik de telefoon retourneer en een nieuwe bestel heb ik geen er tijdelijk geen en ben ik waarschijnlijk via Bol.com 21% duurder uit.Ik wil dat Bol.com op hun website vermeldt dat het een marge product betreft.
Ik zou een compensatie willen van de helft van het BTW percentage, omdat ik het totaal onnozel vind om een telefoon die nu een week gebruikt is te verkwanselen omdat ze daarna een nieuwe toesturen met BTW.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.