Klacht Bol.com: Een product verkopen in de marge-regeling in plaats van incl. BTW

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 551600
Gebruiker
Gebruiker1534323274
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Een product verkopen in de marge-regeling in plaats van incl. BTW. Dit zonder vermelding op de website.
Daardoor is het product als je het product als zakelijk wil gaan gebruiken feitelijk 21% duurder dan de weergegeven prijs op Bol.com
Bol.com geeft aan dat ze geen factuur incl. BTW kunnen maken, wel dat je het product terug kunt sturen en je daarna een nieuwe kunt bestellen via een zakelijk account.
Halleluja, ik ben tevreden over de kwaliteit van het product, maar niet over deze afhandeling; klant en milieu onvriendelijk en kostenverhogend.

Gewenste oplossing

Goede vraag, als ik de telefoon retourneer en een nieuwe bestel heb ik geen er tijdelijk geen en ben ik waarschijnlijk via Bol.com 21% duurder uit.

Ik wil dat Bol.com op hun website vermeldt dat het een marge product betreft.
Ik zou een compensatie willen van de helft van het BTW percentage, omdat ik het totaal onnozel vind om een telefoon die nu een week gebruikt is te verkwanselen omdat ze daarna een nieuwe toesturen met BTW.
Geboden oplossing
Bureaucratie ten top. Bij de oplossing word me niet vertelt wat voor bedrag ik dan zou moeten betalen. Daarnaast wordt de website niet aangepast met vermelding van BTW.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen