Opgelost door Bol.com: Eerste bestelling loopt fout en cadeaukaart tegoed is verdwenen

content Opgelost
Hoopvol

Ik heb een bestelling gedaan en heb een cadeau kaart van 30 euro daarvoor gebruikt en moest nog een klein gedeelte van 4,95 bijbetalen en dat heb ik met I deal gedaan alles ging goed toen ik op afronden drukte, kreeg ik de melding niet ingelogd te zijn terwijl ik dat zeker wel was ik ging een scherm terug en probeerde het opnieuw alles was weg ook de 30 euro cadeau tegoed ik ben boos maar ik kan niets bewijzen. Ik heb de bestelling opnieuw gedaan maar dan het volledige bedrag van 34,95 per I deal betaald, zou het op prijs stellen dat ik de 30 euro tegoed terug kan krijgen, want dit voelt als diefstal. Terwijl ik al heel veel bij jullie heb besteld en daar nooit problemen mee gehad. Ik hoop dat we met een oplossing kunnen komen, want ik vindt het niet leuk dat dit gebeurd is

Ik zou graag willen dat ik het verloren geld van de cadeau kaart terug zal krijgen want ik had 30 euro erop staan ik heb het ingevoerd met de overige resterende I deal betaling, de melding u bent niet ingelogd terwijl ik dat wel ben anders kan ik toch geen betaling doen? Ik hoop u met een oplossing komt want ik kan de kaartcode en pincode aan u doorgeven misschien kunt u dan achterhalen, hoe de 30 euro ineens verdwenen kan zijn de kaart is geldig tot 2024 dus als de 30 euro weg is moet u dat kunnen achterhalen toch?

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?